petak, 15. srpnja 2016.

POHANI FAŠIRANCI

Volim ove faširance. Nekad smo mi, mladi roditelji, pokupili svoje sinove, dječačiće, pa s njima na Sljeme! U ruksacima kutijice s ovim faširancima i krompir salatom.
Uz to, svakom kutijica sa velikim komadom lijene pite. Mater uvijek bila kuharica!
Umorni, na vrh Zagrebačke gore, posjedali bi po klupama i jeli u slast svako svoju hranu.
Zato mi je priprema ovakvih šnicli, podsjećanje na izlete.
Prave se lako i vrlo su izdašne.
Danas sam na 700 gr mljevene junetine, u sjeckalici usitnila 2 glavice luka i 2 čena češnjaka. Dodala sam ih mesu, pa posula s malo suhog začina, kašičicom soli, malo bibera, dodala jedno jaje, sredinu od jedne deblje šnite kruha, namočenu u vodi i dobro ocijeđenu. Na sve sam, na najsitnije naribala jedan srednji krompir.
Dobro masu izjednačila, pa kašikom grabila mjericu za svaku faširanu šniclu. Malo ju uvaljala u brašno, pa još malo oblik dotjerala i slagala jednu do druge. Ukupno ih izašlo 18 komada.
Ulja u tavu, pa čim se ugrijalo, svaki faširanac u jaje i na pečenje.
Kad okrećem, okrenem ih sve po redu. Tako par puta. Vatra niti da je prejaka, da gore, niti preslaba. Pečem oko 20 min svaku turu. Što je sigurno - sigurno je, jednu razrežem i provjerim kako izgleda unutra. Ta načeta je za kuharicu!!! Tu, sigurno neće niko..
Uglavnom, pripremljeni na ovaj način, dobri su i topli i hladni, sa krompir salatom, s kruhom, s kakvim varivom, u sendviču...
Ako ih napravite, nek su vam u slast!






Nema komentara:

Objavi komentar