utorak, 20. rujna 2016.

PEČENO PILE S RIŽOM


Nekoliko je varijanti ovog jela. Danas se odlučih za najjednostavnije i najbrže, sa najmanje namirnica.
Imala sam vremena, nije da nisam, ali sam ga željela potročiti na nešto sasvim drugo.
Zato sam pile razrezala duž ledja, raširila. Na tanjuriću sastavila kombinaciju začina kojim ću ga dobro natrljati. Kašika soli, kaščica Vegete, kašičica crvene paprike i malo bibera.
Rerna se ugrijala na 200 C. Pile sam pouljila i stavila peći 40 min. Čim je dobilo boju, pokrila sam ga folijom, ali tako da cijela tepsija nije pokrivena. Ne volim da se upari.
Usporedo sam, gore na plinskom plameniku, u pliću šerpu stavila 2 velike šolje riže, 4 šolje vode, kašičicu soli i Vegete, malo bibera i kurkume.
Ovo dvoje uvijek ide u kompletu. Biber kurkumi pospješuje djelovanje.
Čim je riža zakuhala, promiješala sam, smanjila i poklopila
Nakon 15 min, isključila.
Pečeno pile, na tanjur, odliti višak masnoće, rižu u tepsiju, fino ju poravnati i pile staviti na nju.
U rernu još 5 minuta i isključiti.
Brzi ručak, pun pogodak! Divan dan, idemo u šetnju!
Ako se odlučite za pripremu, u slast vam bilo!



Nema komentara:

Objavi komentar