srijeda, 26. listopada 2016.

PERŠUN ZA ZAMRZIVAČ


Ima ga tokom cijele godine. Kupujem ga. Ipak, vrlo često se ne potroši na vrijeme i propadne. Ponekad sam u žurbi, pa mi već očišćen i izrezan, dobro dodje. Puno mi je bolji od osušenog.
Kao u svakom receptu, tako i u ovom, nadje se poneki savjet koji sam ja kroz život pokupila.
Odavno znam da baš u dijelu stabalca, izmedju lišća i korijena, leži vrlo aromatičan dio peršuna. Zato obavezno taj dio zadržim. Fino ga ostružem. Savjet mi stigao nekad davno, iz Vinkovaca!
Korijen očistim, izrežem i spremim u vrećicu koja se lako otvara. Dobro će doći za juhe.
Lišće odvojim od stapki, pa ga sitno nasjeckam i spremim u plastičnu posudu. Vadim ga kašičicom jer se polijepi za prste. Zaledjen, preko gotovih jela, dati će okus i miris kao da je svjež.
A sad stapke!
Njih sitno nasjeckam za gulaše, grah, paprikaše i slična jela. Nikad ih ne bacam. I to je jedan od savjeta koje dobih sa Hvara. Dinstaju se s mesom i potpuno stope sa saftom. Vrlo su aromatični!
Malo više posla dok se peršun opere, očisti, nasjecka, ali i to je dio one priče o cvrčku i mravu, pa ...preporučujem!




Nema komentara:

Objavi komentar