ponedjeljak, 24. listopada 2016.

PURETINA POHOVANA NA PAR KAPI ULJA

Želim složiti cijeli niz recepata za jela koja se pripremaju s vrlo malo masnoće i začinjavaju samo sa solju i malo bibera. Ostali okusi dolaze od same namirnice.
Danas, pohovana puretina.
Kupila sam komad od 350 gr. i izrezala ga u 2 velike šnicle. Stavila sam svaku u vrećicu za zamrzavanje i lagano istanjila s obje strane, batićem za meso.
Sol sam dodala samo oštrom brašnu i jajetu.
Uvaljala u jedno, pa u drugo, dok se u tavi zagrijavalo samo par kapi ulja. Nagnula sam da namasti cijelo dno, pa spustila šnicle. Izrezala sam ih na manje komade zbog veličine tave. Ono što se priprema u dubokoj masnoći, sasvim se dobro pripremi i skoro bez nje.
Lagana temperatura. Samo jednom okrenula.
Nema potrebe za papirnatim ubrusima koji kupe višak masnoće. Okus mesa ogoljen od svih drugih, veoma fin.
Možda se odlučite za probu! U slast Vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar