utorak, 20. prosinca 2016.

MUSAKA - JOŠ JEDNO OD JELA S MINIMALNOM KOLIČINOM MASNOĆE I S OSNOVNIM ZAČINIMA

Ovaj lanac recepata povezujem s prehranom kod gastritisa.
Trudim se zadovoljiti sve uvjete hrane koja blagotvorno djeluje na tu bolest.
Ovaj put sam pekla musaku.
Krompir sam ogulila, izrezala na tanke šnitice i skuhala.
Mljevenu puretinu, naribanu mrkvu i pola male glavice luka, bez ulja, po malo sam podlijevala vodom i dinstala dok sve nije omekšalo. Pred kraj, naribala i pola tikvice. Vrlo malo posolila.
Na suhu tepsiju, složila sam red krompira, na njega fil, a po filu drugi red krompira. Zalila sam s malo vode u kojoj se krompir kuhao.
Musaka se pekla 15 min na 200 C.
Umutila sam 1 jaje, malo nemasnog mlijeka i kašiku nemasnog vrhnja, pa prelila i na kratko vratila da se zapeče.
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!


1 komentar:

  1. ja volim uvek malo da probarim krompir - za svaki slučaj;
    to radim i za đuveč;

    OdgovoriIzbriši