četvrtak, 22. prosinca 2016.

PILEĆI PAPRIKAŠ - JELA S MINIMALNOM KOLIČINOM MASNOĆE I OSNOVNIM ZAČINIMA

Još jedan od recepata iz mog jelovnika za gastritis.
Pripremajući povremeno ovakvu hranu, ponovo sam namirnicama vratila njihov pravi okus. Začinjene samo solju, itekako su ukusne. Boca s uljem, danima stoji nedirnuta. Isto je i sa Vegetom, crvenom paprikom, biberom..
Povrće, kuhano, ali nikako  prekuhano, blagotvorno djeluje na želudac.
U ovom paprikašu jedina masnoća je iz bataka. Polila sam ih s malo vode i uključila da se lagano kuhaju. Korjenasto povrće, koje stavljam u juhe, polako sam čistila i ribala na meso.
Tu je mrkva, komad celera i peršuna, pola glavičice luka.
Kad je meso omekšalo do pola, dodala sam mu i sitne kockice krompira i jedne tikvice.
Povrće je ugustilo saft i ne trebaju mu nikakvi dodaci.
Gledam malog pametnog dječačića kako grabi iz svoje zdjelice i jede. Dakle, i za djecu je ovakva hrana odlična. Fino mu je i ja sam zbog toga sretna!
Ako se odlučite za pripremu, neka Vam je u slast!



Nema komentara:

Objavi komentar