petak, 23. prosinca 2016.

VARIVO OD PRASE - PORILUKA


Primiče se Božić! Hrana tradicionalna u pripremi, pa će variva prijati i prije i poslije blagdana!
Na malo vode sam sitno narezala luk. Kratko prodinstala i dodala mljeveno meso. Tekućina uvrije, a masnoće u mesu uvijek ima, pa ova voda s početka priče, bar će je malo umanjiti. 
Naribana mrkvica, kockice paprike i bijelog luka...soli, bibera, malo začinske paprike. Vrijuckalo dok sam čistila i rezala prasu.
Kratko sam je obarila, ocijedila i dodala mesu. Na sve par krompirića, na kockice, čašu vode, i upola poklopljeno, ostavila da se dokuha.
Okusi se sjedinili u fino, ukusno varivo!
Kakva god pečenja budu na trpezi, ubrzo ćemo potražiti kašike. 
Neka Vam je u slast ovo toplo jelo!



3 komentara:

  1. ...opet si skuvala nešto što nikad nisam jela, a čini mi se odlično. Pravim koliko danas za ručak! Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kato, ovo je jelo s kojim nema greške..Čorbasto, blago, nemasno..Sigurna sam da ti se svidjelo!

      Izbriši