subota, 3. prosinca 2016.

ŠIRDEN ILI BUMBAR

O ovom su jelu priče iz davnina. Strpljenja, vještine i pažnje u pripremi.
Od namirnica su potrebne janjeće iznutrice, meni stigle iz Like, plućna maramica, riža, luk i začini.
Najprije sam iznutrice u većim komadima ubacila u kipuću vodu. Kratko sam ih skuhala, prohladila i isjeckala na sitne kockice. Odstranila sam sve žilice - i pokoji dobar komad- za susjedinu macu.
Usporedo sam na malo ulja propržila 2 glavice luka i upola skuhala, srednju šolju riže. Fino sam oboje dodala iznutricama, posolila, pobiberila, dodala peršunova lista, 2 čena češnjaka, kašičicu crvene paprike i po mom ukusu, malo ljute. Neko umiješa i mrkvu, ali ja nisam.
Plućnu maramicu sam izrezala na 8 kvadrata.
Smjesom sam punila kutlaču, pa komadom maramice pokrila sadržaj i okrenula. Krajeve lijepo podvila ispod loptica i lijepo slagala jednu do druge u zemljanu posudu.
Ne treba ulja jer je maramica masna. Po svemu sam nalila 2 dcl vode i pekla 30 min na 200 C.
Danas, širden uz salatu od crne rodakve. Kombinacija za preporučiti!
Ako imate priliku nabaviti janjeće iznutrice, svakako probajte ovaj recept. Sjetit ćete me se!
U slast Vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar