nedjelja, 26. veljače 2017.

LIGNJE S KROMPIROM, IZ RERNE

Jednostavan ručak koje se brzo pripremi.
Ribu, plodove mora, glavonošce, na ovim prostorima pripremaju kao posni ručak, petkom. Mada to stalno imam u planu, nikako da prihvatim kao stalni meni u mojoj kuhinji.
I jednom tjedno, malo!
Ovaj ručak sam počela dinstanjem velike glavice luka, na malo maslinova ulja. Ljubičasti luk, dalmatinski!
Svakoj sam lignji odrezala rep, pa trup okrenula ,,naizvrat,,! Tako se lignje neće skupljati, nego širiti.
Mali savjet za one koji ih vole!  Krakove sam izrezala na pola, a trup na kolutiće. Lignjama sam dodala par čena bijelog luka i dobro polila domaćim maslinovim uljem. Pustila sam da se mariniraju par sati.
U drugoj sam posudi pripremila krompir rezan na kriške.
U tepsiji iz rerne, sjedinila sam sva tri sastojka, pokrila folijom koju sam izbockala čačkalicom i pekla 30 min na 200 C.
Tada sam ih otkrila, izmiješala i pustila da se zapeku.
Uz čašu crnog vina, meni prefin ručak!
A, za to vrijeme...kakva fina muzikica i odmor...
U slast Vam bilo!








1 komentar: