srijeda, 28. lipnja 2017.

PILAV S BULGUROM

Bulgur je djelomično oljuštena pšenica, kratko skuhana, pa sušena. Zrna se lome u četiri stupnja, ali i melju za pripremu brašna.
O bogatstvu ove namirnice, puno je napisano. Ostaje nam da se o njoj dobro informiramo i uvrstimo je u svoju prehranu.
Jučer sam se odlučila za pilav.
Ovo je još jedno u nizu jela za više osoba, a bilo nas je...
Dakle ovako!
Pile, težine od oko 1800 gr, izrezala sam na manje komade. Sol, biber, malo suhog začina i crvenu papriku, stavila sam u šoljicu, pa miješajući rukom komade, polako posipala. Lijepo su obložili meso. Prebacila sam ga u veću vrećicu za zamrzavanje, polila s malo ulja i zavezala. U frižideru sam tokom jutra, cijeli paketić, par puta okrenula. Marinirajući na ovakav način, za pranje, jedna masna zdjela manje.
Za to vrijeme izrezala sam povrće.
Na daščicu veliku glavicu luka, manju tikvicu, jedan patlidžan, dvije mrkve, sve na kockice. U zdjelu i šaku zaleđenog graška.
Piletinu sam dobro zapekla u velikoj dubokoj tepsiji. Kad je zarumenila, izvadila sam ju na tanjur, a dodala svo povrće i jedan mesni temeljac. Fino posolila, pobiberila, umiješala malo suhog začina. Poredala sam meso po svemu i vratila na pečenje.
Tad sam se primila obrade bulgura. U mnogim receptima se može koristiti umjesto riže, ali je okusom puno privlačniji.
Na jednu mjeru bulgura, 2.5 mjere vode.
Kuha se u posoljenoj vodi, dok ne omekša, a onda ostavi poklopljen da nabubri.
Izvadila meso, te ga vratila tek kad sam bulgur dobro izmiješala s povrćem.
Još 10 minuta na pečenje i gotovo.
Pripremljeni obrok na stol, za nas koji smo se zatekli u kuhinji, ali i za moje drage koji su u pauzama posla nalijetali na ručak.
Volim kuhati i toplinu doma mjerim i ovakvim mjerilima, domaćom hranom, dobrodošlicom, zagrljajima. Moja djeca govore da mama kuha s ljubavlju.
Sretna što ono naučeno u našoj roditeljskoj kući, prenosim na njih.
Za mog nedavnog liječenja i boravka na rehabilitaciji, uživala sam u hrani starijeg sina. Oduševljena njegovim osjećajem za pripremu obroka, isprobavala sam jedno po jedno jelo, vrlo ponosna. Mama kuša, a on prati reakcije na mom licu.
Dom je stanje, osjećaj pripadanja, opuštanja, dobrih vibracija. Osjećaj da možemo prekinuti užurbanu kolotečinu i malo zastati, pružiti i primiti ljubav i poštovanje svoje porodice. Ima li većeg bogatstva?
Odlučite li se za neke od mojih recepata, želim Vam da u njima uživate uz drage ljude!
Živjeli!








Nema komentara:

Objavi komentar