utorak, 27. lipnja 2017.

ŠARENA DOLMA

ŠARENA DOLMA
,,Pokaži mi svoj vrt i reći ću ti ko si!
Jesu li jednostavne radnje, jednostavne boje, malo riječi i pokreta?
Je li i ručak maštovit i zahtjevan?
Cijeli jedan vrt u mojoj tepsiji.
Mogla sam jednostavno, da sam htjela! Ali, nisam! 

Za veliko društvo, hoću baš dolmu nadolmiti.
U veliku zdjelu stavila kilogram mljevene junetine, pa polako sjeckala i dodavala, kockice lukova, naribanu mrkvu, peršunova lista, listić celera, šoljicu riže, bibera, soli, začinske paprike, čašu vode.
Dobro rukom izmiješala, poklopila i spremila u frižider.
Dva manja luka i 10 listova vinove loze, kratko prokuhala u vodi s malo soli i octa. Listove sam imala zaleđene. Suhe poslagala jedan na drugi i spremila u led. Po potrebi vadim. Fino se odvajaju.
Ocijedila oboje i isprala hladnom vodom.
Očistila paprike, još par malih crvenih rogica... Jedan patlidžan, na troje, pa svaki komad izdubila. Tikvicu na iste takve komade, pa i njih izdubila. Dva paradajza...
Sve te sredine isjeckala na dasci i složila na dno tepsije.
Punila paprike, patlidžane, tikvice, luk, paradajz... motala sarmice i redala jedno uz drugo.
Napunila tepsiju. Paradajza na kriškice. Izmedju svega po koju...
Prst na bocu s uljem, pa polako puštala da tanko curi po svemu. Polila i s pola čaše vode.
Ušuškala folijom, izbockala ju i stavila peći na 200 C.
Koji put provirila, paprike okrenula na drugu stranu, pa vratila otkriveno da sve skupa porumeni.
Vrhnja gore, ko želi..
,,Pokaži mi svoj vrt i reći ću ti ko si!,,
Ako se odlučite za pripremu, u slast Vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar