ponedjeljak, 18. rujna 2017.

MILERAM - KOLAČ, S PRIČOM, NARAVNO !

Male i malo veće krletke u kojima pjevušimo svoje pjesme, savijamo gnijezda, podižemo potomke.
Neko zadovoljan svojim skučenim prostorom, neko tjeskoban u svojoj komociji.
Pokoje zrno jednome u slast; drugome u grlu stane, tvrdo, neprobavljivo.
I vidici nam isti. Buđenje i rađanje prirode, sunčani i kišni dani, mirisi i okusi zraka. Jednima u svjetlu, drugima u mraku. Nekome pluća u punoj snazi upijaju ljepotu, neko ju udahnuti ne može.
Snaga je u nama da svoje male svjetove vidimo lijepe ili mračne, da svoje zvukove odašiljemo dokle god se čuju, iz sveg glasa, ili utihnemo i usahnemo u svojoj tišini.
Jesu li zlatne krletke zaista zlatne ili ih takvima očima stvaramo.
Iz ove skromne, pjesma je moja toliko glasna, da se čuje na sve strane svijeta.
Ljepota iz nutrine, obojena, opipljiva.
Moj dom, dvorac moj !

...ali, vratimo se kuhanju...
Nije baš izbor kolača koji je po mom ukusu, nisam za kreme, ali moja ekipa mu se uvijek razveseli.
Pa dobro...Za njih, gotov!
Ispečem tanki vodeni biskvit.
Recept se lako pamti, pa ga ne treba ni imati zapisanog.
Koliko jaja, toliko kašika šećera, toliko kašika glatkog brašna i toliko kašika mlake vode.
Žumanjca izmiksam sa šećerom dok ne pobijele. Dodam brašno i vodu.
Kao za svako drugo biskvitno tijesto, bjelanjci se ulupaju u čvrst snijeg i umiješaju, dio po dio, pjenjačom. Tako će zrak u njima, ostati u smjesi.
Za veliku tepsiju iz rerne, koristila sam 7 jaja.
Razmažem masu na papir za pečenje. Na 180C, 15 min, biće dovoljno. Tako je fin da će Vas mamiti na kušanje. Mekan, premekan.
Dok se peče, ja na par kašika šećera,  prodinstam višnje. Pospem ih s malo griza da pokupi sok. Ohladim.
Vrećicu želatine otopim u 4 kašike vode, prema uputama i lagano zagrijem.
U isto vrijeme miksam 500 gr slatkog vrhnja. Dodam mu vruću želatinu i kg milerama.
Velika bijela krema je gotova.
Ostaje samo da presiječem biskvit na 2 dijela, namažem prvi voćnom, pa mliječnom kremom. Na sve drugi dio biskvita i malo kreme po površini.
Kad se dobro rashladi, ovaj kolač je zaista vrlo fin.
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!
Kalorija je puno, pa po jedan, molim!
Za višak kilograma ne odgovaram. Ja ih nemam!




Nema komentara:

Objavi komentar