srijeda, 15. studenoga 2017.

PILETINA I POVRĆE NA LEŠO

Ovaj je ručak bio planiran kao dupli obrok, dio sad, dio za sutra. Zbog toga lešo povrću nisam dodavala krompir nego vrlo malo riže.
Najprije sam zakipila punu veliku posudu vode, posolila je, pa u nju stavila kolutove mrkve i peršuna. Nakon 5 minuta, izvadila sam ih u cjedilo, pustila da se malo okapaju i pretresla u posudu za serviranje. U vodu sam stavljala jedno po jedno, povrće raspoređeno po tvrdoći, kako bi ono najnježnije ostalo na površini. Svako, skuhano, vadila, a stavljala sljedeće. Stapke brokule, listovi karfiola, cvjetovi i jednog i drugog,  prepolovljene prokulice. Svako, kuhano posebno, učinilo je da da u ovom finom ručku, niti jedan komad povrća ne bude prekuhan. Otklopljeno, zadržalo je lijepu boju. 
Kad se sve skuhalo, u malo vode od povrća, skuhala sam najmanju šoljicu riže.
Ujutro začinjena pileća prsa, izrezana na kockice. Po njima soli, bibera, curryja, malo maslinova ulja.
Prepekla sam meso na roštilj tavi, sa svih strana, a onda ostavila na laganoj vatri da se dobro ispeku.
Sve skupa, vrlo nježno izmiješano, dodatno posoljeno i poliveno maslinovim uljem, dekorirano i s malo svježe paprike, stvorilo je lagani i zdravi obrok.
Vrijedi truda i vremena.
U slast Vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar