srijeda, 31. siječnja 2018.

CRVENA LEĆA

Leća je jednogodišnja mahunarka.
Crvena, posebno zanimljiva, jer joj ne treba namakanje i veoma se brzo skuha. Za 15-20 minuta, zrna prelaze u pire, pa su zgodna i za pripremu namaza ili zgušnjavanje variva.
Ja sam, ovaj put, pripazila da zrna ostanu cijela.
Na izdinstan luk, mrkvu i komadić peršuna, dodala sam opranu leću i polako podlijevala vodom. Posolila i pobiberila. Nikakvih kupovnih suhih začina više nema u mojoj hrani.
Čim je omekšala, isključila sam štednjak.
Okus leće dobro paše uz špinat.
Zato sam, na malo maslinova ulja, samo okrenula listiće češnjaka i čim je zamirisao, dodala šaku svježeg špinata.
Par minuta, tek da povene, i gotovo.
Rasporedila sam ga po leći u zdjeli za serviranje.
Blag prilog uz pečenu piletinu i pečenu ciklu.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar