utorak, 30. siječnja 2018.

NJOKI S MRKVOM

Recept za krumpirovo tijesto, postao je čista klasika!
Pita mene moja draga prijateljica, može li se to sve mikserom....prsti, nokti, ovo, ono...Smijemo se obje mojim uvijek na nulu odrezanim noktima....E, ne može!
Biraj!
Ili nokti ili mijesi!
Počne postupak s mikserom. Lijepo se umiješa skuhani bijeli krumpir,  malo prohlađen, s jednim jajetom, doda upola skuhana mrkva (na kilogram krompira, ja stavila 30 dkg), naribana na ribež.
Dalje mora rukom. Čaša griza, ostatak oštro brašno.
Jedino pod rukom, može se osjetiti kad valja stati s dodavanjem, pa nastaviti samo mijesiti do jedne elastične čvrstoće, kad se i tijesto polako počne odvajati od prstiju.
U ove sam njoke dodala sitno sjeckanog peršina.
Oblikovala tanke valjke na pobrašnjenoj podlozi, pa rezala male komadiće.
U posoljenoj vodi, još 5-6 min, pošto isplivaju na površinu.
Šupljom žlicom vadila, malo ocijedila, i pridruživala već skuhanim. Nikad sve odjednom.
Malo od mrkve požutili, malo se zazelenili. Okus im divan.
I krumpir bio fin, suh, pa možda i to bi razlog pohvalama....a možda je i do kuharice!

Nema komentara:

Objavi komentar