subota, 24. veljače 2018.

LAZANJE SA ŠPINATOM

Ručak je na tanjuru.
Jedna kompaktna kocka, ravnih stranica, mirisna po siru i tijestu, tek pod vilicom, pri prvom zalogaju započinje priču...
Pa, šta je ovo, ovako fino?
E, nisam bila vrijedna da ovaj put napravim domaće kore, falilo vremena, ali sam ih friške, domaće, kupila.
Pola kilograma, dovoljno za tepsiju 20x30 cm.
Ali, idemo od početka.
Mekane kore, lijepo sam rezala kuhinjskim škarama i krojila prema tepsiji.
Kilogram špinata, ovaj sam put kupila baby špinat, pažljivo oprala i kratko blanširala. Dovoljno je da kuha 2 minute. Ocijedila i sitno isjeckala. Malo ohladila i dodala jedno jaje i sol.
Ne spominje se u receptima, ali meni špinat bez češnjaka ne ide. Zato sam na mrvi maslaca samo minuticu prepekla 2 sitno sjeckana čena i ubacila ih u fil.
Upijaju nosnice mirise prefine....i uživaju u pripremi hrane. I njima, naravno, ocjenjujemo i mjerimo, kad, koliko....Zaista uživam u pripremi hrane!
Malu kockicu maslaca, otopila, dodala mu 2 kašike brašna i odmah nalila 7 dcl mlijeka. Nikakvo prženje brašna ne dolazi u obzir. Ni slučajno!
Pustila da zakuha, pa umiješla 200 gr ribanog sira.
Naša ,,Veronika,, ima odličan ribanac. Po želji dodati muškatnog oraščića. Ja ga ovaj put zaboravila kupiti.
Bešamel gotov! Nije gust! Lijepo je kremast, kakav i mora biti. Lazanjama će dati sočnost i lijepo sve povezati u cjelinu.
U tepsiju ga naliti kutlačicu , razmazati  kistom po cijelom dnu, pa složiti prvi sloj kora. Po njima špinat. Kore, bešamel, špinat....U srednjem sloju, poslagati red mozzarelle. Prepolovila sam male kuglice. Pakiranje j od 200 gr.
Završila slaganje slojeva. Na zadnji, namazala bešamel.
Probola čačkalicom lazanje do dna, kako s ne bi namreškale.
Pekla sam ih pažljivo, otkrivene, na 180 C, oko 40 minuta.
Pustila da se dobro prohlade i tek mlake rezala na kocke.
Šta da Vam pričam? ,,Boli glava,,!
Opet bih sutra, lazanje sa špinatom, za ručak!
Isprobate li recept, neka Vam je u slast!




Nema komentara:

Objavi komentar