utorak, 20. veljače 2018.

PEČENI BATAT SA SJEMENKAMA

I tako,...dolazeći svakodnevno po svježe namirnice, prebirući očima po onom što se nudi na Dolcu, uz dobru robu, vežem i ljude koji ih prodaju. Oduvijek sam voljela kupovinu na pijacama, ovdašnjim, tržnicama.
Polako, ja zahvalna što sam kupila kvalitetno povrće i voće, oni zadovoljni jer se kupac vraća, započinju i svakodnevne konverzacije.
Bračni par koji nudi buće, jabuke i batat, skrenu mi pažnju, baš na ovaj ljubičasti.
Nešto čujem, nešto ,,proguglam,,....i pope se obojeni korijen, na vrh poželjnih namirnica.
Kolutiće posolila, polila s malo ulja i ispekla u rerni. Začas gotov!
Čim sam ih premjestila u zdjelu, na isti papir složila orade i na pečenje.
Sjemenke buće, sezama, suncokreta...polako dokupljujem i tostiram na suhoj tavi...
Pokoja na batat....među prstima...
Obojio se tanjur okusom ....
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar