nedjelja, 17. ožujka 2019.

SALATA OD POTOČNICE

Dobar dan, dragi zaljubljenici u kulinarstvo!
Proljeće je na vratima.
U Zagrebu procvalo, lišće propupalo, vrbe se zazelenile, a Zagrepčanke uveliko u cipelama.
Nekad davno, u srednjoj školi, kad nisam pojma imala da ću ovdje živjeti, moja draga Mirjana Pantic Milenkovic rekla je nešto o Zagrepčankama.
Veli, one prve nagovijeste proljeće oblačeći elegantne cipelice.
Svakog se proljeća toga sjetim. Živa istina. Decentne, vrlo šik, uvijek s mjerom u svemu, pa i u odijevanju. S jednim profinjenim šarmom, čine ovaj grad posebnim. ( Ah, žene, pokretači svega!)
Manje je više, za one koji znaju...
...ali, vratimo se kuhanju.
Danas sam napravila SALATU OD POTOČNICE Za sve zainteresirane, Google će dati bezbroj karakteristika ove vrlo ljekovite biljke.
Ja ću reći samo da uspijeva u čistim vodenim područjima, da ima sitne okruglaste listiće, blagog okusa, koji postaju gorči kako biljka cvate.
Za konzumaciju se priprema svježa, u salatama, kuhana u laganim varivima ili juhama, kao čaj i smiksana u smuti.
Ne preporučuje se trudnicama.
O ljekovitosti se ima dosta toga pročitati.
Kupila sam 100 gr i od toga imam za 2 velike salate.
Pažljivo sam oprala potočnicu, ocijedila ju u cjedilu i nježno prenijela na tanjur. Uz nju sam složila tvrdo kuhana domaća jaja, crne masline, luk kozjak, malo paprike i paradajzića, malo mekane skute.
Medju prstima, majčine dušice.
Prije konzumacije je poželjno sve politi maslinovim uljem, aceto balsamicom ( ili limunom), malo posoliti.
Možda prečesto spomenem, ali mi žene volimo imati dobru liniju, pa uz ove gore cipelice i eleganciju, odlično paše i ovakva salata, da bismo željeni stas imale i zadržale.
Nešto više proteina, malo manje ugljikohidrata i puno kretanja, potvrdjeni je recept za to.
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!






Nema komentara:

Objavi komentar