subota, 9. ožujka 2019.

SALATA

Sedmomartovska priča!
,,Za 8 su mart, priče o ženama, majkama, nenama, bakama, svekrvama....trudu, davanju, osjećajima.
I svake se godine bude sjećanja na emotivne trenutke koje s njima dijelimo. Budi se i bunt kako treba biti bolje, jer bolje uvijek može biti.
Danas bih, uz Dan žena rekla koju o muškarcima.
Naš sedmomartovski dan.
Ručak smo pravili zajedno, kao što to uvijek činimo kad smo oboje doma.
Kupus pri kraju, pa planirali sarmu. On skuhao kafu, dok sam ja složila suđe. On narezao oba luka, dok sam ja vadila šerpe i zdjele, začinila meso. On donio kupus o kojem je opet priča.
Kupio jesenas, uznio na 4 kat, bez lifta...kao što sve uznosi da meni olakša.. očistio, uznio bačvu, složio nasoljene glavice, opet odnio u prizemlje gdje se kiseli, pa nalio vodu. Svaki put kad trebam kiseli kupus, ode, donese.
Ja smotala sarmu, on narezao suho meso.
Zajedno ručali, on oprao suđe.
Dok sam ja peglala košulje, on otišao po buket ruža, jer sutra radi.
Kad žene daju, neka im se i vraća, ovako ili onako...ali neka im se vraća.
Za Dan žena lijepo se podsjetiti i ovakvih dana!,,
.....a sad, vratimo se u kuhinju.
Fali vitamina u ovo predproljetno vrijeme.
Narezala sam salate kristalke, na tanke rezance. Dodala joj svježeg krastavca, matovilca, paradajzića i kuhano domaće jaje.
Konzumentu ostaje da posoli, ulije maslinova ulja i zakiseli po želji.
Mali obrok koji ide u korak s vitkom linijom...pa, ko želi, neka mu je u slast!





Nema komentara:

Objavi komentar