četvrtak, 1. kolovoza 2019.

KROMPIR KALJA

Dobar Vam dan, dragi zaljubljenici u kulinarstvo!
Da je vruće, vruće je!
Da se kuhati mora, mora!
Bar u mojoj kući!
Odradim taj posao za hlada, prozračim, zamračim i to je to! 
Zadnjih par dana odmora, uživam obavljajući sitne kućanske poslove. Ko želi, uvijek ima šta raditi.
Pripremila sam KROMPIR KALJU.
Omiljeno povrće. Volim ga na sve načine, pa me privuče svaki novi recept.
Istina, ovaj nije nov. Moja ga majka na ovaj način pravi od davnina.
Jednostavno jelo od krompira, koje može biti i samostalni obrok.
Ja sam pohala meso, muž narezao zelenu salatu, pa na svaki tanjur pridružila i zdjelicu krompir kalje. Moji pohvalili!
Vjerujem da ćete i Vi, ako isprobate!
Dakle, na malo ulja, izdinstala glavicu luka. Lijepo ustaklila. Dodala mu kocke krompira, posolila, popaprila i dodala malo ljutog suhog začina, ( nije nužno ).
Kao i za krompir paprikaš, dugo sam ove sastojke miješala na vatri,( oko 10 min).To će dati kremastu strukturu jelu.
Tada sam podlila toplom vodom dok nije ogrecnulo. Nastavila kuhati sve dok krompir nije omekšao. Umiješala domaćeg vrhnja i isključila.
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast!






1 komentar:

  1. Kalja tako jednostavna ,a tako fina,mirisna, klizi niz grlo 💗

    OdgovoriIzbriši