četvrtak, 16. travnja 2020.

BOEM KOCKE

Obično rijetko pravim kolače, ali je život u vrijeme korone sasvim drukčiji život.
BOEM KOCKE, kolač kao torta, s finim korama, sočnim. Dobrom kremom. Čokoladnim preljevom.
Ovakvim kolačem možemo ponuditi najprobirljivije sladokusce. ( Prešutno i sebe ubrajam u takve, jer za hranu visoko podižem ljestvicu. I palenta je izvrsna kad se dobro pripremi. Dakle, nije do namirnica, do vještine je.)
Originalni recept sam prilagodila mojoj Marini, koja voli sve čokoladno, pa je takva ( čokoladna) i izvorno žuta krema.
Priprema počinje pečenjem 2 kore u najvećoj tepsiji iz rerne (42×34).
Izmiksati:
10 bjelanjaka ,
30 dkg šećera,
1 vrećica vanilin šećera
10 dkg izribanene čokolade
15 dkg brašna,
5 dkg kakaa,
15 dkg mljevenih oraha,
1/2 praška za pecivo.
Izmiksati bjelanjke, postepeno im dodajući šećer.
Isključiti mikser, pa nastaviti miješati pjenjačom.
Ispeći od ove smjese 2 kore na okrenutoj strani tepsije, tanko ju razmazujući do samog ruba papira za pečenje.
Peći na 180 C, 15 minuta.
Prerezati kore na dimenziju 21x34. Ohladiti!
Pokriti drugom tepsijom, skupa okrenuti, pa odlijepiti papir.
Krema:
Izmiksati
10 žumanjaka,
20 dkg šećera,
1 vrećica vanilin šećera,
10 dkg brašna,
2 dcl mlijeka.
Sve ovo ukuhati u 5 dcl mlijeka u koje sam izlomila 20 dkg čokolade.( Ako želite žutu kremu, izbacite ovu čokoladu.)
Kuhati na laganom 10 minuta, stalno miješajući.
U hladno umiješati 20 dkg izmiksanog maslaca. ( Ponekad maslac sobne temperature samo ubacim u mlaku kremu i sve skupa dobro izmiksam. Krema je jednako dobra.)
Mazati sve kore kremom ( i gornju).
Kad se kolač ohladi, preliti čokoladnom ocaklinom.
Otopiti na pari, 10 dkg čokolade sa 3 žlice ulja.
( Ja sam ovaj put dodala malo više čokolade i dobila nešto tvrdju čokoladnu koricu. Tu sam napravila grešku.)
( Boem kocke sam slagala i mazala u manjoj tepsiji koja slučajno i odgovara dimenzijama kora. Krema je dosta meka, ali se lijepo stegne hladjenjem.
Ohladjen kolač sam rezala skalpelom. Za svaki rez sam sječivo prala, pa zagrijavala na plinskoj vatri.)
Veoma sam zadovoljna ovim receptom.
Odlučite li se za pripremu, u slast Vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar