srijeda, 15. travnja 2020.

PATKA NA MEDITERANSKI NAČIN

Kad sam prošli put pripremala patku, sama sam gundjala da dugo neće u moju kuhinju.
Falilo je mekoće, pečenom mesu.
Ipak, ponovo ju kupila.
Nema odustajanja, dok ju ne pripremim tako da bude perfektna.
Danas je i bila!
Svi dosadašnji recepti mogu se sakriti iza ovog.
Sada nisam željela samo ispeći patku.
Htjela sam sočno, mekano meso, u finom saftu.
To sam i dobila!
PATKA NA MEDITERANSKI NAČIN
Patku (ova je imala 2.5 kg) sam izrezala na veće komade. Dobro sam ju posušila, posolila i ostavila u frižider na pola sata.
Tad sam meso ubacila u pekač, blago pouljila i komade složila jedan kraj drugog.
Pekla sam 1.5 sat, poklopljeno, na 200 C.
Za to vrijeme pripremila
200 gr crnih maslina,
600 gr sjeckanog ( konzerviranog) paradajza,
par čena češnjaka,
2 lista lovora,
malo bosiljka,
dl bijelog vina,
sol, papar, ljutu papričicu.
Meso izvadila na tanjur, masnoću odlila, pa u pekaču izmiješala sve ove dodatke.
Pustila da počne vrijuckati u pećnici, te vratila meso u saft.
Poklopljeno pekla sada na 180 C još jedan sat.
Otklopila i pustila da se fino zapeče, još dodatnih 15 minuta.
Za to vrijeme skuhala domaće šufnudle,( mogu njoke, palenta, pire, tjestenina).
Meso patke je mekano, vrlo sočno i ukusno!
Odlučite li se za pripremu, neka Vam je u slast i u zdravlje!




Nema komentara:

Objavi komentar