nedjelja, 26. listopada 2014.

SUTLIJA

Sutlija, sutlijaš, riža na mlijeku...
Sutlija je tradicionalna poslastica u Bosni. Vrlo posebna kad se pravi s domaćim mlijekom, u zemljanoj posudi, na rubu šporeta na loženje, ali to mi sada izgleda vrlo daleko i nestvarno.
U mojoj kuhinji, sa kupovnim mlijekom, na plinskom štednjaku, jednako pohvaljena i u slast pojedena.
U litru mlijeka koje stavim da zakuha, dodam 200 gr riže i 3 kašike šećera. Prema nekim se receptima riža obaruje, ali ja to ne radim.
Pustim da na najtišoj vatri lagano kuha. Povremeno promiješam. Riža će svojim škrobom zgusnuti mlijeko. Ja ju kuham oko 20 minuta.
Izlivena u zdjelice, ohladjena, posuta ribanom čokoladom, cimetom ili kao što ja volim, bez ičega...izvrstan mali obrok.
U slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar