utorak, 21. listopada 2014.

BUNDEVARA


Duga lijepa jesen u Zagrebu. Kako se ovdje bundeve zovu buće, otuda i razne ,,bućijade,, u okolnim mjestima. Popularizira se priprema jela od ovog povrća.
Ova, današnja, bila je zelene kore, a crvenkastog mesa. Mekana! Nije ovdašnja.
 Bome, bosanska!
 Vrlo sam je lako isjeckala na sitne kockice. Dodala  joj crnog luka, bibera, ulja, Vegete, soli..Neki su recepti za bundevaru bez luka, ali ja sam ju navikla praviti s njim.
Tanko vučeno tijesto, posipala sam filom, srolala i stavila peći. Uvijek je pečem na 200 C, 30 minuta. Reš pečenu, zalila sam sa malo vrelog mlijeka, pa još na par minuta , vratila u rernu.
Svojim okusom, svim pitama ravna!
Do nedavno je ovo bila pita koju moji ukućani ne vole, a onda...jednog dana probaše.....ih...
Od tada pravim u velikoj tepsiji!
U slast vam bilo! 



Nema komentara:

Objavi komentar