srijeda, 8. listopada 2014.

Kako zamijesiti jufku

Puno je objava pita, a niti jedna ne kaže kako zamijesiti jufku... Ja je pravim na slijedeći način...

Kilogram brašna istresti u veliku zdjelu, u sredini napraviti udubljenje i u njega staviti 2-3 kašike ulja, malo soli... Polahko dodavati vodu, odmah početi mijesiti, pa uz dodavanje vode, miješati u sredinu i okolno brašno. Koristim hladnu vodu. Nekad sam mijesila s toplom, ali mi je ova varijanta bolja. Tijesto postaje sve veće, a treba potrošiti svo brašno. 

Savjet za elastičnost sam dobila nekad davno.. malo je smiješno-praktičan.. Neka bude tvrdoće kao veliki mišić u korijenu palca na ruci. To je idealna čvrstoća. Tijesto dobro izraditi na malo brašna, na stolnjaku, pa ga podijeliti na dva dijela i miješeći oblikovati dvije kugle. Nabrašniti ih i pokriti. Neka odstoje barem 15 minuta. Tada, opet nabrašniti stolnjak, pa oklagijom razvaljati svaku kuglu na otprilike 50cm u prečniku. Rukom namazati uljem i pustiti neka odmara, opet 15 minuta. Ako je vruće, onda i kraće.

Ja dalje ne koristim oklagiju. Polahko dižem krajeve, pa podvlačim ruku pod tijesto i lagano ga povlačim, rastežem.. ukrug, ukrug. Obično ide toliko, da tijesto pada preko rubova velikog stola, od 2 metra. Ovo je velika mjera, od koje se naprave dvije velike tepsije, iz rerne, i jedna manja. 

Nema komentara:

Objavi komentar