subota, 18. listopada 2014.

ORIGINALNI TIRAMISU


Osvojio me originalni Tiramisu. Gledam neki dan, prave ga dva talijanska kuhara na rivi. Sjede na zidiću, noge moče u moru, a u krilima po zdjela i pjenjača..Jedan muti slatko vrhnje i mascarpone, ručno...muti, muti i priča, priča....Drugi žumanjca.. ..A priča ide ovako.
.Dobro izmiksati 500 ml slatkog vrhnja. Dodati mu 500 ml originalnog mascarponea. Kažu da sa nekim drugim sirom nije tako poseban. Spojiti smjesu s onom od žumanjaca, dodati šećera po prilici....pa na to zagrabi iz zdjele, od oka....Ovako ručno, pravi je starinski način pripreme i to mu daje draž. Vade piškote, umaču u jaku kafu i slažu. Sloj piškota, sloj fine bijele kreme...Napuni se ogromna posuda..Kažu, mora odstajati, da se okusi prožmu, ali oba fino prstom probaše...oblizuju se i smiju...
E, pa napravih  tiramisu..
Talijanski mascarpone, 500 gr, isto toliko slatkog vrhnja, ali sam ja mutila mikserom. Ručno, bilo bi malo previše..
Žumanjke sam ipak termički obradila na pari, što je sigurno, sigurno je. 100 gr šećera u prahu, sa 4 žumanjca dugo sam miješala da postanu fina gusta krema. Za to je potrebno oko 15 minuta. Ohlađenu, dodala sam ju vrhnju i siru.
Piškote kratko u jaku crnu kafu, pa u redove ...Slojevi prefine kreme između..Ribana čokolada po svemu..
Ohlađen, bio je prava poslastica u mojoj kuhinji.
Ako se odlučite pripremiti, u slast vam bilo!

2 komentara:

  1. samo još da si nam slikala i pakovanje mascarpone sira, pavlake i to što oceniš još da je bitno ... a i ne vidim kolika je ta posuda ...

    OdgovoriIzbriši