srijeda, 8. listopada 2014.

Palačinke sa sirom

Jednostavan recept za omiljeni desert.
Dok sam živjela u Bosni, sir je uvijek bio slana namirnica. Vrlo, vrlo teško prihvatih pite sa sirom, torte i kolače. Sad mi je to čudno jer je okus slatkog sira izuzetan. Sve je u našim navikama i običajima, ali...ko ne voli... neka da malu šansu ovom desertu...Neće požaliti!
Obično ispečem puno palačinaka. Dio ostane za mazanje, a dio zapečem. Nadjev je jednostavan. Za ovu količinu palačinaka, stavila sam 700 gr kupovnog sira, 3 dcl vrhnja, 4 jaja, 100 gr šećera, 2 vanilin šećera i samo malo mlijeka. Fil sam smiksala u glatku kremu.
Tepsiju sam premazala maslacem.
Namazane, zarolane i opet filom premazane, ove palačinke se peku 15 minuta na 200C, dok ne dobiju finu boju.
Tople ili hladne, meni savršene!
Uzalud pokušavam nagovoriti mamu da proba kolače sa sirom. Za sada mi to ne uspijeva. Kad bi bar bila bliže da joj ponudim ove palačinke, mekane, mirisne, prefine..
U slast vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar