ponedjeljak, 13. listopada 2014.

POVRCE NA LESO I PECENA SKUSA
Hvale na sva usta dalmatinsku kuhinju. Vjerujem, s razlogom!
Odabir povrca za danasnji rucak pao je na mrkvu, brokulu, karfiol i krumpir. Drzim se savjeta mojih vrijednih Dalmatinki. Velika teca-serpa, puno vode, malo soli..kuhati otklopljeno, pa ce boje ostati svjeze. Skuhati al dente. Odmah ocijediti, pa dosoliti, posuti sjecaknim cesnjakom, pa politi dobrim, domacim maslinovim uljem. Po zelji malo svjezeg persuna!
Tako pravim i zadovoljna sam.
Od ribe, danas izabrah skusu.
 Prijateljica, doktorica, preporuci zaledjenu ribu, pa mi je malo lakse sto je to danas bio moj odabir. Je li ona svjeza i zdravija? Izgleda da je to sada upitno.
Skusa ima suho meso. Zato sam je izrezala, uvaljala u kukuruzno brasno, pa ispekla na ulju. Svaki sam komad ocijedila  na papirnatom ubrusu.
Na tanjuru riba i povrce, malo maslinova ulja, ko voli...
U casi domaceg vina, ko voli...
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar