nedjelja, 12. listopada 2014.

SARENA SALATA I PAPRIKE S KUPUSOM

Sve vise se vracamo starim receptima u kojima sol cuva namirnice. Generacije iza nas, pripremale su bas sarene salate kao zdravu zimnicu.
Za ovu zimu, moja sarena salata vec polako kiseli.
Naribala sam kupus, narezala krastavce, paprike, zeleni paradajz, mrkvu...sve na tanke snitice.
Na cjelokupnu kolicinu dodala sam 2% soli i promijesala.
U redove izmedju sarene salate, dolazi po jedan red paprika napunjenih kupusom. Cvrsce ostanu zute paprike, ali, zbog dekoracije, odlicila sam se i za nekoliko crvenih.
Naribani kupus posoliti i ostaviti da malo omeksa. Umijesati zrna bibera.  U svaku papriku staviti samo malo soli, pa ih puniti.
Ovako slozena salata vrlo je ukusna. Povrce ostane hrskavo.
Napuniti teglice ili bacvicu, pokriti cistom gazom da mali komadici ne isplivaju na povrsinu i ne pokvare se. Dodati pritiskivac u obliku resetke koji svojim dimenzijama dodiruje stranice posude. Na njega treba staviti nesto tesko. Nekad prije, koristio se rijecni kamen. Danas improviziramo.
Ja, maleni kanister napunim vodom, pa njegova tezina drzi salatu pritisnutu.
Sarena salata je gotova za oko mjesec dana.
Ipak, drzim se savjeta iz moje roditeljske kuce. Zimnicu jesti zimi! Znaci, pricekati do nove godine. I nije dugo.
U slast vam bilo!

Nema komentara:

Objavi komentar