ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

NEŠTO KAŠIKOM


Zašto se kaže ,,kućiti se od kašike?,,
Mora da je baš ta kašika simbol hrane i hranjenja i kuće i kućišta!!
Ovaj je ručak, baš na kašiku, jedna kombinacija svega i svačega, a okus je bio zaista dobar.
Pripremila sam junetinu, izrezanu na kockice. Od vrata, posebno je mekana, bez kosti.Uz nju, korjenasto je povrće i oba luka, malo soli i Vegete, malo bibera...Podlila sam s malo vode i uključila. Masnoća nije ni potrebna....
Dok sam uživala u kafici, meso je omekšalo. Dodala sam četvrtinu male glavice kupusa, fino izrezane na rezance i nekoliko krompira.
Opet vode dok ne pokrije sadržaj.
Nema tu puno miješanja. Tek sam po koji put malo protresla šerpu...Malo paradajz sosa...i to je to! Ručak uz kaficu..preporučujem! Nema mirisa domaće hrane, bez kašike, džaba je!
U slast vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar