nedjelja, 16. studenoga 2014.

OKRENUTI KOLAC S JABUKAMA
 Jabuke i orasi, kao dva savrsena partnera, nadopunjuju jedno drugo okusom i mirisom, pa su u svim kombinacijama savrsen par. Od perfektnih tufahija do ovog kolaca koji je i torta ako se slozi u okruglu modlu.
Napravila sam ga jer se blizi rodjendan mojoj prijateljici..Zasladicemo se, kucnuti casama, prisjetiti tolikih zajednickih godina, mada nas oceani dijele...
Za veliku duguljastu tepsiju, potrebno je nesto vise namirnica.
Nauljila sam je i bogato posula secerom.
Izabrala sam jabuke srednje velicine, slicnih dimenzija. Oguljene, prepolovljene, sa izdubljenim sredinama, izmjerila sam da ih bude dovoljno da, jedna do druge, popune dno.
Otvore treba okrenuti prema gore, te ih napuniti mljevenim orasima.
Pazljivo sam medju jabuke nalila 2 dcl vode i stavila u rernu da se peku.
U posudi sam izmiksala 10 jaja, 5 kasika secera, 5 kasika brasna i prasak za pecivo. nakon 15-tak minuta, izlila sam smjesu od jaja preko jabuka i nastavila peci jos 40 min na 180 C.
Pecen kolac, neka par minuta odstoji. Tada, istu takvu tepsiju, ili tacnu iste velicine, naravno, ni slucajno staklenu, staviti preko, te okrenuti kolac naopacke..Biskvit ce doci na dno, a jabuke ostati na povrsini. Hladan kolac, namazan slagom, pa neka prenoci u frizideru.
Sad su to jako fine, vrlo ukusne kocke..
Kako se Sanjin rodjendan slavi danas, jer je neradni dan, neka joj je u slast i ova fina poslastica!
Zivjela ti meni jos dugo, dugo!
Voli te tvoja Selma!






Nema komentara:

Objavi komentar