utorak, 2. prosinca 2014.

GRIZ NA MLIJEKU

Kad pravim sutliju, za one koji ju ne vole, alternativa je griz na mlijeku.
Sjećam se dok su još bili djeca, nisu mogli dočekati da se ohladi, pa sam skuhani griz nalijevala u najpliće zdjelice da ga što prije mogu jesti.
Danas je sve mirnije i tiše. Dođu, prođu, pojedu, pohvale maminu hranu.
Sjednemo za stol...Pričaju kako su o ovom ili onom mom jelu, pričali s kolegama na poslu...Znaš, moja mama...
Danas uz dva sina i kćer, moja snaha, moje dijete...
 Vraćaju pažnju i nježnosti koje sam u njih uložila.
Griz na mlijeku pravim na najjednostavniji način.
Šerpu isperem hladnom vodom. Nalijem litru mlijeka. Pripremim u sitnom cjedilu 7 kašika griza. Kad mlijeko zakuha, polako ga miješam, a kroz sito prosijavam griz. Tako se neće zgrudati. Dodam 3 kašike šećera, 1 vanilin šećer i smanjim vatru. Polako miješam dok se sadržaj ne zgusne. Za to je potrebno oko 10 minuta.
Griz lijevam u posudice koje sam isprala vodom. Čim se malo prohlade, pospem čokoladom, cimetom ili kakvim domaćim pekmezom.
 Ispiranje posuda vodom pomaže da se na njih ne zalijepi vreli sadržaj.
Iz litre mlijeka 3 male zdjelice. Ne pretjerivati niti sa užicima...pa ćemo ono što je lijepo duže pamtiti!
U slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar