nedjelja, 28. prosinca 2014.

KROMPIR CORBA S GLJIVAMA

KROMPIR CORBA S GLJIVAMA
Moj je otac uvijek bio veliki gurman. Mama dobro kuhala, nikad joj nije nista bilo mrsko napraviti. Danas, on najradije ,,narucuje,, neka druga jela. Kaze,, Daj ti meni, Sabina, corbe!,,
 Ponekad se s tom navikom nasalimo, al jos cesce je se sjetimo kad sjednemo za stol bas pred tanjur pun toplog jela. Sve je unutra, od mesa, povrca, fine supice...samo kusas...
Danas, na mom stolu jedna slicna.
Na samo malo ulja izdinsatan luk, mrkva i krompir...Fino sam sve zacinila i podlila. Pred kraj, samo dodala narezane sampinjone i shiitake. Kako se gljive skuhaju vrlo brzo, jelo je  gotovo zacas. Malo sam je zgusnula kuk-kusom. Nove namirnice u starim jelima, uz nove sredine u kojima zivimo.U tanjuru, kasika vrhnja..
Bilo bi lijepo, zajedno s njima, sjediti za stolom uz moja jela...
Bujrum, tata!
U slast ti bilo!
















Nema komentara:

Objavi komentar