srijeda, 24. prosinca 2014.

KUGLICE OD MRKVE


Desert koji se sam priprema!
500 gr šećera preliti vodom dok ne ogrecne. Nek se polako ukuhava. Za to vrijeme, na najsitnji ribež, naribati 500 gr mrkve. Kakva ugodne muzika i neka se kolač sam priprema...
Dodati mrkvu na šećerni sirup, smanjiti i odmarati..Povremeno promiješati, pogledati...
U zgusnutu masu, kad već voda ukuha, dodati iscijedjenu naranču i naribanu koricu. Ja sam stavila limunovu koricu jer je naranča bila kupovna. Kad se ova divna, mirišljava smjesa zgusne, isključiti i ohladiti ju.
Praviti sitne kuglice i uvaljati ih u mljeveni keks ili šećer. Ostaviti otvoreno na hladnom.
Kakav je okus? Meni je to kao neki fini zele. Ni slučajno ne asocira na mrkvu.
Kako boje i okusi donose osmijeh na lice, preporučujem!
Zahvalna Slavici na ovom finom receptu!
U slast vam bilo!














Nema komentara:

Objavi komentar