subota, 13. prosinca 2014.

MOJI KOLAČIĆI S LIMUNOM


Sa ovom poslasticom, pogodila sam sve ono što sam željela. Tijesto je vrlo prhko, a mekano...Limun iz njega tako osvježava...Korica je hrskava, ali ne puca. Prelijepi u svojoj nesavršenosti jer su ručno radjeni, jednostavno mame....
Čini se tako obiČan kolac. Skromne namirnice, lagana priprema, a kolačić kao biser!
Zamijesila sam tijesto od 500 grama očtrog brašna, 1 praška za pecivo, 200 grama hladnog margarina, narezanog na tanke listiće, 50 grama sećera, 1 jajeta i 1 žumanjka, koricom od jednog limuna i sokom od pola limuna.
Zamotano u plastičnu foliju, ovo je tijesto odmaralo pola sata. Sasvim dovoljno za kratki odmor uz kakvu finu muziku.
Tijesto sam razvaljala na oko 3 mm, te kalupima za čape, vadila reckave oblike. Složila sam ih na papir za pečenje i na temperaturi od 180 C, pekla 10 min.
Ostavila sam da se dobro ohlade.
Usporedo sam dobro izmiksala 1 bjelanjak, 150 gr šećera u prahu, pa u tu gustu smjesu dodala sok od 1 limuna. Dobivenom masom, namazala sam kolače kistom, te ih vratila u rernu na desetak minuta. Uključila sam ju na 50 C i ostavila oškrinutu.
Neću pisati o tome da su ovi limunovi kolači ukusni i fini, da se tope, da mirišu, da mame, da ona korica pod zubima pucketa,...neću ništa slišno pisati..niti da se svima svidjaju...To ćete i sami osjetiti!!
U slast vam bilo!
















1 komentar: