subota, 6. prosinca 2014.

Nikad ja kao cura nisam kuhala.Pojma nisam imala o tim stvarima i moji su bili bas zabrinuti ,,sta cemo mi jesti,, Medjutim, cijeli zivot, gledala sam kako se hrana priprema i slusala savjete. Tako, kad je trebalo, jednostavno sam stala za sporet i pocela.
A neka jela bez kuhanja, pravi specijaliteti. Danas u ovoj sredini, pozelim bas ovu nasu suhu govedinu, mirisljavu...i sudzuk.
Kad se samo sjetim peka i kolutova sudzuka u Hasanicinoj mesnici...Kupis kad pozelis...a gle sad!!
Nema meni prsuta toliko dobrog..ne postoji.!!Nema meni od ovog suhog mesa boljeg, nigdje. Zna to moja prijateljica, pa i prosle, a evo i ove godine, nadje nacin da mi posalje...Mirise i prica...zove..Kad je rezuckamo, ne da da se zaustavimo..Dragi boze...!!! Sto je nostalgija za ljudima, za okusima, za mirisima....Hvala mojoj Mai Sachri !!




Nema komentara:

Objavi komentar