utorak, 9. prosinca 2014.

SARMA OD KELJA


Ova je glavica kelja bila toliko fina da sam vanjske listove već u dućanu zamislila ,,ovakve,,.
Da bi omekšali i fino se izravnali, odstranila sam tvrde dijelove lista, pa ih na par minuta blanširala u otklopljenoj posudi. Tako su zadržali lijepu boju.
Fil je isti kao onaj za punjenu papriku, osim što sam ga ipak malo izdinstala, zajedno s rižom. Znači, mljeveno meso, luk, bijeli luk, riža, biber, sol, Vegeta, malo crvene paprike.
Kelj se ne smije prekuhati. Mora ostati malo hrskav. Napravljene sarme sam složila u šerpu, zalila vodom, dodala jednu kocku za juhu i lagano kuhala oko pola sata. Jednom sam ih pažljivo okrenula.
Odlila sam malo safta, te mu umiješala kašiku brašna i 2 kašike vrhnja, pa ga opet vratila u šerpu. Bez miješanja, samo malo treskajuci šerpu, sarme su bile gotove za oko 30 minuta.
Na jedan drugačiji način! Zašto ne?
U slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar