četvrtak, 15. siječnja 2015.

PITA OD PRASE

PITA OD PRASE
Probao je moj muž neku finu pitu od prase. Uz sve moje divne varijante bosanskih pita, baš ta dobi posebne pohvale. Od svih mogućih, baš tu nisam ja napravila!
Dugo ona meni na umu, pa mislim, ma nema šanse da ja to ne znam.
I...danas se odlučih. Biće sirnica, burek, al bome i pita od prase! Fino se raspitala i napravila.
Dakle, pita je to kao i svaka druga. Jufka tanka, pretanka.
Za nadjev sam prasu nasjeckala, pa je kratko u tavi na malo maslaca, propržila. Začinih je solju i biberom.  Posipala sam taj mirišljavi nadjev u tankom redu uz rub tijesta. Fino zarolala i ispekla. Bez ikakvog zalijevanja, samo sam tepsiju pokrila čistom krpom.
Bilo je danas, za svaki slučaj i bureka od bijelog purećeg mesa i crne maslenice i malo sirnice.
Što jest, jest, pita sa prasom, prava delicija!
Malo škakljiva priča koja je mogla završiti i raspravom, jer...žene su često sujetne, naročito u poslovima u kojima su kao riba u vodi!
Preporučujem!
U slast vam bilo!




Nema komentara:

Objavi komentar