nedjelja, 1. veljače 2015.

KOLAC S VISNJAMA

KOLAC S VISNJAMA
,,Visnjicica rod, rodila
vis-nji, visnjicica rod, rodila...,,

Pero je danas 53 put slavio..!
,,Koji kolac zelis za rodjendan?,,
,,Kolac s visnjama!,,
Evo ga!
Dakle, ljeto bilo dobro za visnje. Zaledila sam ih. Sada, smrznute s lakocom ocistim i uzivamo u kiselkastom okusu kolaca!
Za ovu, malo vecu mjeru kupila sam 70 dkg gotovih kora za baklavu.
Nadjeva su dva. Jedan je sa kilogramom visanja, casom secera i 3 kasike griza koje ce upiti sok.
Drugi je nadjev od dobro izmiksana 4 zumanjka, sa 2 case secera, 1 casom jogurta, 1 casom ulja, praskom za pecivo i snijegom od 4 bjelanca.
Kore sam slagala jednu na drugu, nasumice posipala sa pjenastim filom.On ce tokom pecenja podizati kore. Zato je vazno da se ne maze ravnomjerno. Kroz sredinu u 2 reda, rasporedila sam visnje.
Pecen na 180 C, 20-25 min, zamirisao je cijeli stan. Kroz obicno cjedilo, posula sam vrucu koricu staub secerom...Pucaće korica dok se reze, lomice se komadići, ali to nije niti vazno..Savrseno mi je sve nesavrseno! A okus...To je prica za sebe...Da ste blize, rado bih vas pocastila!
U slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar