utorak, 3. ožujka 2015.

KADAIF


KADAIF
Ovaj kolac, kao i baklavu, pravim sa nekakvim posebnim postovanjem i paznjom.
 Postovanje spram pripreme istog, nekad ranije, u nasem Doboju, i s paznjom, da pokazano uspijem sama napraviti.
 Ona velika vrecica kupovnog kafaifa, ona velika hrskava hrpa tankog tijesta, slabo da naslutiti covjeku koji to ne zna, kakav predivan kolac, uz spretnost, postaje..
Pakiranje je od 300 grama, sto je sasvim dovoljno za jednu tepsiju srednje velicine. Podijelila sam ga na 3 dijela.
Usporedo sam samljela 300 gr oraha. Neka jedan dio ostane malo krupniji.
Tepsiju sam namazala maslacem, pa po njoj rasirila prvi sloj kadaifa. Po njemu sam posula polovicu oraha, na to kadaif, orasi, kadaif. Gornji sloj sam lijepo poravnala rukom. Otopila sam 200 gr maslaca, pa njime polila po povrsini.
Pekla sam na 200C.
Za to vrijeme se kuha agda. 700 gr secera i litra vode, zacinjeni sa vanilijom i kolutovima nespricanog limuna.
Nakon 20 minuta pecenja, u agdu sam dodala 2 velike zlice meda i polako kutlacicom zalila kolac. Vratila sam ga jos 10 minuta u rernu.
Po receptu se ne nacinje do sutradan, ali nisam mogla odoliti..
.Okus, fantastican..Samo sam pjevusila onu Oliverovu ,,Sto to bijese, sto to bijese ljubav, i bar na tren biti zaljubljen..,,...Obozavam ovaj kolac!

Nekad davno, na nasoj Carsiji, ovakve vrste kolaca domacice su imale vec pripremljene, nezalivene. Po potrebi, kad se najave gosti, zalijevali bi ih agdama i posluzivali na tanjuricima od obojenog stakla. Uz casu vode, na tacni s miljeom, od srca..Neka davna vremena, neka lijepa sjecanja, tek da se podsjetimo otkud smo..
U slast vam bilo



Nema komentara:

Objavi komentar