četvrtak, 5. ožujka 2015.

RUČAK ZA 30 MINUTA - POVRĆE NA LEŠO I PEČENA SKUŠA


Hvale na sva usta dalmatinsku kuhinju. Vjerujem, s razlogom!
Odabir povrca za danasnji rucak pao je na mrkvu, brokulu, karfiol i krompir. Drzim se savjeta mojih vrijednih Dalmatinki. Velika teca-serpa, puno vode, malo soli..kuhati otklopljeno, pa ce boje ostati svjeze. Odmah ocijediti, pa dosoliti, posuti sjecaknim cesnjakom, pa politi dobrim, domacim maslinovim uljem. Po zelji malo svjezeg persuna!
Tako pravim i zadovoljna sam.
Od ribe, danas izabrah skusu. Prijateljica, doktorica, preporuci zaledjenu ribu, pa mi je malo lakse sto je to danas bio moj odabir. Je li ona svjeza i zdravija? Izgleda da je to sada upitno.
Skusa ima suho meso. Zato sam je izrezala, uvaljala u kukuruzno brasno, pa ispekla na ulju. Svaki sam komad ocijedila  na papirnatom ubrusu.
Na tanjuru riba i povrce, malo maslinova ulja, ko voli...
U casi domaceg vina, ko voli...
U slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar