četvrtak, 9. travnja 2015.

ĆUFTE



 Često se vraćam pripremi ćufti.
 Nekako mi to kao naklon ovom jelu što nas prati čitav život. Znam da sam ih oduvijek voljela jesti i onako prepečene, pa suhe...rukom..dok još ne završe u paradajz sosu...pa onda kasnije učeći svoju djecu da je to dobro i ukusno jelo. Mladji sin nikad nije volio mljeveno meso, pa sam za njega imala  trik...dok je to još palilo...Ova, ova i ova nisu od mljevenog mesa...Njih sam za tebe napravila..Ostale jesu..!
Dakle, danas u mojoj kuhinji samljevena junetina. Bojom i izgledom, potpuno drukčija od kupovne..Ma, neću to kupovati..sama ću mljeti meso..!
Usitnjen luk, jedan i drugi, malo bibera, soli, Vegete, malo prezle koja se pokazala bolja od namočenog kruga, jedno jaje, malo ulja, kilogram mljevenoj mesa...i dugo, dugo mijesiti. Ako su ćevapi od dobro izmiješenog mesa bolji, onda su i ćufte.
Oblikovala sam male kuglice i uvaljala ih u oštro brašno.
Dio po dio sam ih sa svih strana prepekla na  malo ulja.
U velikoj šerpi sam na 2 kašike brašna dodala 0.7 l tekućeg papradajz sosa i 1.5 l vode. Pjenjačom sam dobro izmiješala da nema grudica. Začinila solju, suhim začinom, biberom i kašikom crvene paprike .Uglavnom, ovaj sos ne smije biti pregust, ali ni kao juha..Mora imati jednu finu gustoću. Uvijek stavim komad celera da se u njemu kuha. Zašto? Ne znam! Ako imate, stavite i ništa ne pitajte..
Pečene ćufte, polako sam dodala u saft od paradajza sa masnoćom na kojoj sam ih prepekla.
Kuhala sam na umjerenoj temperaturi oko 40 minuta.
Danas je lonac od 50 ćufti gotov..Biće to za dvije kuće ...... S tjesteninom, pireom...meni odličan ručak.
U slast vam bilo!















Nema komentara:

Objavi komentar