ponedjeljak, 13. travnja 2015.

RUČAK ZA 30 MINUTA - HELJDA NA TANJURU

Kombiniram heljdu na sve moguće načine. Svojim neutralnim okusom, savršeno se uklopi u jela sa povrćem i mesom.
Danas, kad ne stižem niti da jedem, od silnog posla, a kamo li da se posvetim kuhanju, ovo je varijanta ručka koji se sam pravi.
 Da skuham samo za sebe? Naravno! Ručak za jednu osobu!
Bijelo meso narezano na trakice, začas je ,,zacvrčalo,,  na malo ulja. Na njega grubo izrezana glavica luka, šaka smrznute mrkvice koja je i namijenjena za ovakve situacije, šaka smrznutog graška, a šoljica heljde u vodu, da se koju minutu namoči.
Ubrzo sam i nju dodala, podlila i začinila solju, biberom i sa malo crvene paprike..
Poklopljen, ručak se sam kuhao još 15-tak minuta.
U kratkoj pauzi, vratio mi je ovaj obrok snagu za nastavak posla..
Planirala pečena jaja...a za ovo mi je trebalo tek malo više vremena..
Jedna ideja...možda nekome posluži!
U slast vam bilo!


Nema komentara:

Objavi komentar