nedjelja, 24. svibnja 2015.

TETA VASVINE ,,PEKMEZLI,, HURMAŠICE

Draga mi je teta Vasva!
 Kad neko u sebi ima toliko topline i lijepih riječi za sve ljude koje spomene...
Dragi su mi i njeni kolači. Recept od ovih hurmašica, napisala sam na papirić, kad sam ih probala i dugo nosila u novčaniku. Okusom me oduševile.
Naprave se vrlo jednostavno.
U posudu pomiješati 250 ml ulja, 250 ml mlijeka i 250 ml pravog jabukovog pekmeza.
Kad zakuha, u to dodati  250 gr mljevenih oraha, 400 gr oštrog brašna i pola praška za pecivo. Sve ,,zavariti,, što znači, na vatri miješati dok se ne sjedini.
Ohladiti masu, te od nje oblikovati hurmašice. Slagati ih jednu uz drugu. Dok se peku na 180 C, 25 minuta, pripremiti agdu. Ona se sastoji od 400 gr šećera i 500 ml vode.
Dodala sam joj i 2 velike kašike jabukova pekmeza.
Pečene hurmašice neće odmah upiti svu agdu, ali sutradan, biće savršene!
Hvala teta Vasvi, a vama u slast bilo!



4 komentara:

  1. recept ti deluje izuzetan --- I put vidim ovakve urmašice i baš mi se dopadaju ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jabukov pekmez, koji se pravi na specijalan način, od soka posebnih jabuka, bez dodatka šećera i konzervansa, kao dodatak nekim kolačima, učini ih vrlo osebujnim. Tako je i sa hurmašicom. Samo onaj ko pravi hurmašice, zna s koliko se prepreka suočava. Da su mekane, da nemaju čvrstu sredinu, da se ne rasipaju, da popiju agdu, da ne narastu previše i zadrže svoj oblik. Kad se potrebnim sastojcima doda baš taj pekmez, onda je specijalitet vrhunski. S hurmašicama nema greške koja se može zakamuflirati. Sve se vidi! Ili su uspjele ili nisu!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala! Obožavam ovakve hurmašice. Jabukov pekmez, fantastičan proizvod.

      Izbriši