četvrtak, 17. rujna 2015.

PITA OD ŠLJIVA

Rijetke su prilike kad mogu svojom rukom ubrati voće, a ove šljive jesam. Posađene oko livadice, uz ogradu, dobro rodile ove godine. Čistina je ostavljena ovcama koje su ležale u toru, sakrivene od vreline..
Sitna šljiva, nešto kasnije prispjela u Lici nego u ostalim krajevima.
Danas je od nje pita.
Jufka se rastegla, čini mi se sama, s vrlo malo moje pomoći.Vješto zamiješena, pa bi, da sam je pustila, sišla sa stola do poda..
Preklopila sam stranice dobro, da se poduplaju, jer je fil sočan i brzo će procuriti.
Tek kratko prodinstana šljiva sa šakom šećera i malo cimeta.
Zamotala sam cijelu jufku u jednu pitu, rezala komade veličine tepsije, malim tanjurićem, kao točkićem.
Pekla se pola sata na 200C. Gore štaub i nek se hladi bez pokrivanja. Tako će kora biti hrskava, a fil sočan.
Nema toga, od čeg Bosanka neće napraviti pitu! Bome i nek je tako!!!
U slast vam bilo!






2 komentara:

  1. "Nema toga, od čeg Bosanka neće napraviti pitu! Bome i nek je tako!!!"

    ovo i je tako ;)))) ... da znaš ... i ja sam isto pomislila, čitajući tvoj receptić ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha...mali rezime..A pita...ma savršena..Hvala, Biljana!

      Izbriši