četvrtak, 8. listopada 2015.

ORASI.....ZA POSLIJE...

Bila sam na Floridi,  u posjeti kod prijateljice. Pored ostalih divota, nikad u životu nisam vidjela toliko vjeverica . Skaču, primiču se, posmatraju, čekaju da im se da hrana.  Krenu priča o tome kako, ako nešto sadiš, one gledaju, pa čim odeš, dodju i to iskopaju.
Padoše mi danas ta mala bića na pamet dok sam prebirala orahe. Stajali su 15-tak dana na sobnoj temperaturi i sušili se.
 Danas, pažljivo dodatno prebrala, malo po malo, u mašinu, pa u vrećice, na vagu...Paketići po 200 gr, spremni za neke buduće kolače, za poslije. Zaledjeni, čekaće vrijeme upotrebe. Slično mi to vjeveričjem poslu.
Na ovaj način, jednom upotrijebim mašinu, jednom sve odradim i s tim sam gotova. Nema bojazni od užeglih oraha i moljaca.
Male ideje, olakšavaju kulinarski život.
Primiče se vrijeme blagdanskih kolača i kolačića...
Ovaj dio sam odradila.


Nema komentara:

Objavi komentar