četvrtak, 8. listopada 2015.

PASTIRSKA PITA

Prva asocijacija na spomen pastirtske pite, za mene jest, da je složena od ostataka ručka od prethodnog dana. Ne znam je li to pravilo, ali danas mi je za pripremu ove, poslužio gulaš od jučer. 
Ostalo je ni malo, ni dosta. I sjetim se baš ove pite. Gulašu sam dodala sitno narezanu crvenu papriku, šaku graška, nekoliko izrezanih šampinjona i dinstala otklopljeno da saft potpuno uvrije.
Za to sam vrijeme skuhala pire krompir.
Na dno vatrostalne posude, meso s povrćem, po njemu pire, a povrh svega naribana gauda.
15 minuta u pećnici, na onoj višoj razini, da se zapeče korica.
Reckavim nožem se fino da izrezati. S pažnjom se kocke daju i servirati. Nije pita kao pita, ali je okus čisto dobar.
Recepte pastirske pite često prati i bešamel umak, ali mi se ovdje učinio suvišnim.
U slast vam bilo!





Nema komentara:

Objavi komentar