srijeda, 7. listopada 2015.

ŠNENOKLE S PRIČOM

Nisam u Bosni pravila šnenokle. Prihvatih taj recept ovdje, u Hrvatskoj. To mi je jedan fini način da od svježih namirnica imam desert sličan pudingu.
Uvijek posudu u kojoj kuham mlijeko, najprije isperem vodom, pa u tako mokru lijevam. 8 dcl izmjerim i uključim da zavri. U isto vrijeme miksam 4 bjelanka do takve čvrstoće da posudu okrenem naopačke, a bjelanca ostanu gdje jesu.
U drugoj posudi miksam 4 žumanjka, 1 kašiku brašna i 150 gr šećera.
Mlijeko je zavrilo, pa kašikom vadim snijeg i spuštam ga unutra. Nek kuha par minuta.Pažljivo okrenem i na drugu stranu, pa vadim bjelanke na cjedilo. Ovu količinu kuham iz 3 puta.
U preostalo mlijeko dodam žumanjke. Miješam da se ne stvora grudice..
Svaku čašu isperem vodom, pa ulijem žutu kremu i na nju bijelu...Malo čokolade u prahu.. i to je to..
Curi i kaplje dok se pune čaše. Nije savršeno, a ne treba ni biti. Prva je izabrana baš ova na kojoj su tragovi kreme izvana.
Na prozoru sušim bocu od potrošenog likera. Pravila ga prijateljica za mene. To mi je savršeno. Prošli sam vikend, poklonila likere koje sam pravila.
 Ispod čaša je milje koji me podsjeća na jednu posjetu teta Andjelki, majci moje drage prijateljice. Sama ga napravila i dala mi... I ja svoje poklanjam. Nek je savršenstvo u osjećajima..
To su  trenuci koji griju dušu. Ne težim da mi hrana bude savršena. Nek razveseli u ovaj kišni jesenski dan... i to je najveća nagrada.
U slast vam bilo!










Nema komentara:

Objavi komentar