petak, 6. studenoga 2015.

MUSAKA S KROMPIROM

Koliko god volim probavati nove okuse i usvajati nove recepte, moja je kuhinja zasnovana na jelima koja sam jela i zavoljela u našoj roditeljskoj kući.
Jednostavana hrana, bez puno prženja i masnoće, sa svim mogućim povrćem koje se u našim krajevima uzgaja.
Tako je danas uz pripremu rodjendanske torte, za mog mladjeg sina, odluka pala na musaku. Rerna će raditi, pa će se ,,usput,, ispeći i ručak.
Usporedila sam svoj današnji rad sa sinhroniziranim plivanjem i tome smo se smijali. Uskladjene radnje, bez minute odmora, rezultirale su gotovom tortom koja je išla na hladjenje i fino pečenom musakom. Naravno, nije manje važno i da je kuhinja sa završetkom kuhanja bila čista i uredna.
Dok su se kore za tortu pekle, dinstalo se 400 gr mljevene junetine sa 2 glavice luka i malo češnjaka. Na to sam dodala, ljetos pripremljeno povrće, usitnjenu papriku, mrkvu, peršun, celer i tikvicu. Zaledjeni paketići, baš su namijenjeni ovakvim užurbanim situacijama. Smjesa podlijevana, začinjena solju, biberom, paradajz sosom... Pustila sam da sokovi upola ukuhaju, pa očistila 1.5 kg krompira.
Slagala sam polovicu tanko izrezanih kolutova na pouljenu tepsiju. Nisam ih solila. Na njih sam rasporedila nadjev, pa drugu polovicu na to.
Kore za tortu van, a musaka u rernu.
Neka fino porumeni na 200 C. Za to će trebati 30 minuta. Kad se hrana priprema toliko dugo, može se i otići, kao ja danas..Sophie je trčkarala pola sata po livadici, a ja uživala u toplom suncu.
Pečenu sam musaku zalila sa mješavinom od 5 jaja, čašom od 2 dcl vrhnja, i čašom mlijeka. U to sam dodala sol,  Izlila sam naglo, kako bi ova tekuća masa propala na dno i kako bi reš krompir ostao ogoljen.
Nakon 10 minuta, musaka je gotova. Ko kaže da je samo torta-torta??? Baš ovakva, kao ona iz naše dobojske kuće, u Miloša Kupresa..torta joj nije ravna!
U slast vam bilo!






Nema komentara:

Objavi komentar