četvrtak, 5. studenoga 2015.

TAHINI PASTA I MED

Našali se prijatelj sa nizom tegoba na koje ova mješavina djeluje. Nauka kaže da u ljekovitost tahinija i meda treba vjerovati.
Sezam sam tostirala na suhoj tavi. Nešto viša temperatura, kuhača u ruci, pogled ni, desno ni lijevo..Miješala sitne sjemenkice, poravnavala, prevrtala, okretala..Potrajalo je 8-10 minuta dok boja nije malo potamnila.
Dio sjemenki nek ostane za dekoraciju.
Na 100 gr sezama, samo malo soli i u sjeckalicu.  Pretvorila sam ga u pastu.Sa 1 kašikom hladno prešanog maslinova ulja, dobila sam gustu masu. To je tahini.
 Na 100 gr tahinija, 100 gr domaćeg meda. Promiješana masa ukrašena cijelim zrnima, ohladjena ide u frižider.
Kako su sve namirnice izuzetno zdrave, dodatne upute o ljekovitosti, nisu mi ni bitne..Možda se nekome svidi! Podsjeća me na orašnice koje smo nekada kupovali, samo je struktura ove mase mekana.
U slast vam bilo!







Nema komentara:

Objavi komentar